dimecres, 26 de gener del 2011

Sortida de 29's

Aprofitant l’absència del crack que ja sabem que es anti 29, avui en Xavi i jo hem aprofitat per rodar amb les 29. Ell amb la Niner EMD i jo amb la Santacruz Tallboy.

Inici de lla ruta cap a Sant Martí, això sempre ens dona un parell de quilòmetres per escalfar una mica les cames. Ja allí inici del recorregut fent corriols que ara ja son perfectament ciclables però que segueixen essent corriols, no com en alguns cassos on al netejar-los es converteixen en pistes.

Mes endavant hem canviat els corriols per pistes, algun tram amb força pendent per un cop a dalt baixar direcció a Madremanya i tornar a agafar corriols novament. Ens acostem cap a Vilers, recorregut per corriols i pistes petites, per alguna d’elles feia molt de temps que jo no hi pedalava, tampoc recordava perfectament els seu pendent.

Baixar i cap al punt de sortida. Tota la ruta ha estat a ritme lleuger, en algun punt podia anar mes ràpid, en altres no, i es que en Xavi apreta, no escanya però apreta.

Al final el GPS diu que hem fet 36 km 850 metres de desnivell a una mitjana de 16,5 km/h, per a mi una bona mitjana. Mica en mica vaig millorant, tot i que darrerament a mitja setmana no se el perquè em costa una mica trobar el ritme.

Una bona sortida de 29's que ara podrem fer una setmana si i una no.

2 comentaris:

  1. Ahir, la sortida s'em va fa curta, vull dir que quan vaig mirar el comptakms i vaig veure els 36 km amb el temps invertit i els desnivell acumulat vaig pensar en el que ens espera la primera etapa de la propera sortida i em vaig dir: "no estem tant malament".

    ResponElimina
  2. Això es el que sembla, veurem si al final ens en donaran un bany i caldrà tocar de peus a terra.

    Ara per ara no semble que els propoers reptes no estiguin a l'abats, mes aviat al contrari, ja ho veurem.

    ResponElimina