divendres, 28 de gener del 2011

Abans s’agafa a un mentider que a un coix

Això m’ho deia el meu pare sempre que s’ensumava que li deia una mentida. Amb el temps vaig aprendre que volia dir questa frase. Sovint les persones grans diuen coses amb mes sentit del que pensem.

Jo ahir parlava d’autopistes, però de fet estava parlant d’un altre blog, en concret d’una entrada que tenia com a títol quelcom com “amics”, però escrit amb una llengua estrangera, de ben segur que els que el vàreu llegir sabeu perfectament del que parlo.

Resulta que al final per alguna raó misteriosa, aquella entrada que posava en evidència una sèrie d’aspectes i de maneres de fer d’una determinada persona ara JA NO HI ES.

Mira per on ara algú dels que ha llegit la meva entrada “Entrebancs amb la mateixa pedra” m’ha comentat que no entenia res. Jo pensant que potser jo no havia entès correctament les coses he anat a rellegir el que em va motivar a fer aquella entrada i mira per on ara ja no hi es.

Curiosament no tinc massa memòria per depèn de quines coses, però si que en tinc molta per d’altres, i recordo perfectament on estava posicionat el text que he cercat. Tant segur n’estava que finalment l’he trobada i de fet si no buido la cache del PC puc veure perfectament l’entrada encara, així com també els comentaris. Curiós això de l’informàtica, no?

I que vol dir això? Que o be hi ha gent dins de Google que fan conspiracions per esborrar determinada informació?, o que resulta que l’amo de l’autopista n’ha esborrat un tros del recorregut?

Jo, encara que només sigui per sentit comú tinc tendència a pensar que es tracta de la segona opció, perquè segurament a els de Google no els interessi massa el que es diu en un comentari dins d’una intervenció.

Fa ja mes d’un any, quan encara a vegades viatjava per aquella autopista ja vaig veure alguna vegada que els trams apareixien i desapareixien a voluntat i conveniència d’ algú, que determinades coses que deien blanc al cap d’unes hores deien blau cel.

Sempre es mes fàcil mirar de amagar les probes que acceptar un error o un mal moment i demanar excuses, mes encara si aquest reconeixement d’imperfecció s’hauria de fer via el mateix mitja amb el que s’ha anat comunicant fins el moment, per l’autopista.

Mira per on al final el pare tenia raó i el coix es mes ràpid que el mentider.

1 comentari: