dijous, 27 de gener del 2011

Nou disseny

Avui he passat una estona modificant el disseny del blog.

Alguna imatge de fons, una mica mes de color que la foscor que hi havia fins ara i mes espai per les fotos i els vídeos que calia reduir molt per evitar que sortissin tallats.

Algun aspecte no m’acaba de convèncer, però no sé si es per el canvi sobtat o perquè no es massa encertat.

Deixaré passar uns dies i desprès ja veurem com acaba tot plegat.
S’accepten idees per millorar-lo, així que ja sabeu.

3 comentaris:

  1. No si ja queda bé, al menys a mi m'agrada, potser un técnic com tú encara ho hauria de tenir millor, de fet a la xarxa n'hi han de molt ben parits, jo no en sé, tú sí.

    Millora el format dels comentaris, si ja llegeixo en diagonal, amb la lletra tant petita serà diagonal, vertical i no sé que més, els que tenim miopia i d'altres coses t'ho agrairem.

    ResponElimina
  2. Ja ho he fet mes gran, realment els comentaris costaben i molt de llegir.

    No m'acaba de convencer el tipus de lletre encara, però no es pot modificar la mida de forma normal, cal modificar la plantilla en html i cal passar-hi temps.

    ResponElimina
  3. A mi m'agarada es molt clar, aquest fons blanc convida a passar una bona estona, i les bicis de fons tambè....pots canviar el color del títols i les entrades en la plantilla, inclús el tamany,vigileu que no sigui el vostre format al Firefox el que us les fa mes petites, a mi em surten grosses les lletres :( .Avui potser teniu algunes visites de mes :D
    L'entrada sobre el taller de casa d'en Xavi ha tingut molt d'èxit! Una bona troballa aquesta...I el test teu de la Orbea Alma tambè...

    Siau!!

    ResponElimina