dijous, 3 de juny del 2010

Volant

Que ràpid passa el temps, una setmana rere l’altre, els dies s’enganxen per sort trobem temps per pedalar i això ja diu quelcom de bo.

De fet des de l’ultima intervenció fins avui he fet 5 sortides, un total de 180 km i un desnivell de + 4.197 m. està clar que anem enrere, ja que respecte la setmana dels tracks son menys kilòmetres, però està clar que aquesta setmana he treballat tots els dies i tot no pot ser.

Alguna sortida amb la Maveric Durance amb els coixinets del bloc del pedalier monolink ja substituïts. Els sorolls han disminuït, ara queda algun soroll que sembla que te l’origen en un pedal, de totes maneres tocarà desmuntar la pinyonera i verificar els trinquets, la “patilla2 del canvi crec que cal substituir-la, ja que no ha quedat ben alineada desprès del incident que va patir fa unes setmanes, veurem que es el que passa un cop fet tot el manteniment. De fet aquesta bike no ha tingut manteniment des de les 24h del 2009, ara ja fa mes d’un any, i el manteniment es cada 25000km o un any, no?

No sé si ha estat l’arribada de la calor de cop, però tant divendres passat com el diumenge vaig trobar-me mes pesat del compte, costava fer rodar la bike i no crec que fos la bike. De fet cada any en arribar les primeres calors passo uns dies mes durs dels normal, soc de costums fix i hem cal aclimatar-me o potser m’estic fent gran, qui sap si els dos, be millor ho deixo...

La sortida d’avui ha estat be, rodar a ritme lleuger a una temperatura acceptable no molt de desnivell, però tampoc poc, un rodar dels que s’aprofita pel que fa a forma física, segur.

2 comentaris:

  1. Els rodaments en concret són uns 6.001 2RS, es a dir amb tapa de goma, aquests no són ENDURO, ja que els últims aqui no els trobo, l'unica diferencia està en que les boles estan un xic més sobredimensionades i per tant potser tenen més resistencia, però de fet canvia molt si poses un rodament made in xina a un FAG o SKF en que les seves tolerancies són qüasi perfectes, no cal dir que si obres un de marca amb un sensa, si treieu la tapa de goma podreu messurar la diferencia en quantitat de greix, es clat també que el preu és un 70% més barat.

    ResponElimina
  2. Esperarem a veure que passa amb la durada dels mateixos, tot i que de ben segur la quantitat d'aigua que tinguin que suportar es el que farà que en modifiqui de manera substancial la seva durada.

    ResponElimina