dimecres, 16 de juny del 2010

RES

Res es el que s’escoltava avui al rodar amb la meva Ibis Mojo SL, està clar que el problema era el nucli de la roda del darrera, un cop solucionat tot perfecte, ja no hi ha cap soroll.

Sortida amb en Xavi, ell també portava la seva Ibis Mojo SL amb el seu color Blau elèctric. Hem iniciat la marxa sense destí concret, únicament s’ha fixat rumb a la zona de la Bisbal. Ritme lleuger però no intens, permet rodar i parlar que també està be. Assaig de baixar per zona post nevada que ens ha fet anar una estona a peu i ens ha portat a travessar el Daró per iniciar ascens en direcció als metges. La intenció no era arribar-hi, però jo en veure el ràdar del Puig d’Arques al fons he proposat d’anar-hi i amb el company de ruta que portava no hi hagut cap problema, així que cap als Metges i d’allí al Puig dArques. Baixant per el coll de Bregó ens hem desviat per agafar el corriol de baixada que va fins a la Font d’en Mercader, mira que es llarg i divertit el corriol. Avui no m’ha vist capaç de baixar un tram complicat que si vaig baixar l’altre dia amb la Niner, cerc que les rodes de 29” donen mes seguretat en baixades molt pronunciades. Un cop a baix seguint per corriol hem agafat direcció a Sant Sadurní de l’Heura on ens hem pres una CocaCola amb unes patates per reprendre forces.

Direcció a Madremanya i cap el punt de partida per fer un total de 55,61km +1236m de desnivell a una mitjana de 16,8k/h una bona sortida de dimecres. Està be veure que podem fer sortides mes llargues sense que això ens suposi cap problema, serà que el nivell puja, o no, qui ho sap.

Proposta d’en Ricard d’anar a fer una ruta prevista des de fa mes d’un any la 4001 de veritat i per motivar m’ha adjuntat aquesta foto de la vista del coll dels tres pics feta des de la font lletera.

Sembla que els caps de setmana estan molt plens i caldrà buscar una sortida entre setmana, en fi cal que ens posem d’acord, segur que ho fem.

4 comentaris:

  1. Bé, les sortides d'aquest tipus sense sorolls costen de repetir, al menys entre nosaltres doncs amb el tracte que reben les nostres bikes es dificil de que aquestes no tinguin sempre quelcom, el rar es evident que no ho hauria de ser es que no ens passi res més que això.

    Sortides d'aquestes imprevissible les hauriem de fer més sovint, ara que el dia ens ho permet, ara bé també cal anar més ben preperats, es a dir portar quelcom de sòlid doncs quan sobrepases les 3h al damunt de la bike et manca energia, es a dir et falta alimentació.

    La sortida amb en Ricard i la seva esperada ruta, per mi quan volgueu, només un tema, jo al menys tinc ocupats els propers cap de setmana i començo per dir algo ja que tocarà temporada de platja a partir del cap de setmana del 24 de juliol, es a dir fins d'aqui a un mes, al menys els diumenges resten plens........., que que vol dia això, doncs que hauré de sortir entre setmana per recuperar el cap de setmana, es a dir no tinc temps, per tant al menys durant un mes les meves sortides disminuiran, aquesta es la previsió, aquesta serà la realitat.

    Per tant una sortida entre setmana, aprofitant que la resta de mortals fa vacances per aquestes èpoques estaria bé i així jo també desconecto un dia de la feina.

    ResponElimina
  2. Per mi podem quedar quan vulgueu, de fet fins el setembre inclòs, es pot pedalar tranquil·lament per allà, el que passa és que ara és quan el paisatge és més bonic, ja que les muntanyes estan verdes y no cremades pel sol i la calor, és per això que estaria bé fer-ho aviat, de fet aquest cap de setmana vaig veure un grup nombrós fent la BI600 i vaig pensar que estaria bé fer alguna sortida un xic més sonada.
    A veure si sincronitzem agendes i preparem una sortida aviat, a mi també em va bé entre setmana com a vosaltres.

    ResponElimina
  3. Bé, la cosa s'anima, ara només ens fara falta l'opinió de'n Marcos per saber si pot entre setmana doncs he de suposar que el Ramon no té problemes si s'organitza amb temps, llavors s'haurà de dir a la resta de companys, sembla fàcil però trobar un dia no és tant senzill com això.

    Crec recordar que el Bi6000 són 3/4 dies, nosaltres, bé, en Ricard n'organitza una de Bi4000 amb un sol dia, un bon nom, la sortida Bi4000.

    Qui s'hi apunta?

    ResponElimina
  4. A mi el BI4000 Non Stop em sembla un bon nom, ambicios, segurament massa, però un bon nom.

    Jo de ben segur que ho puc arreglar per agafar un dia, aquesta tarda amb en Marcos miro de centrar el tema, tot i que crec recordar que a ell entre setmana no li anava gaire be en aquesta època.


    Ep que es una NON STOP, a que sona be?

    ResponElimina