dimecres, 9 de juny del 2010

Tres dies

Seguim pedalant, sempre que puc surto amb la bike a fer un volt, aquí el resum dels últims 3 dies.

Diumenge: Aquest passat diumenge vaig sortir amb la Niner EMD per la zona de Calonge tot sol. El dia era prou bo per anar amb bike, ja que no feia molta calor ja que els núvols enteranyinaven el cel impedint que el sol escalfes mes del compte. Inicio pujada cal el Puig d’Arques passant per el Rio de Oro i seguint la pista cap a munt. La pista està en bon estat tot i que molt polsosa degut als treballs forestals de neteja de bosc per les nevades, sortosament a la meitat de la pujada la pols desapareix. Amb la Niner es pedala molt be sobre aquest tipus de ferm, de fet convida a pedalar amb poca cadència i molta potència de manera que mai vaig fer servir ni tant sols el 28 mentre pujava a un ritme no molt alt. Un cop a dalt inicio baixada cap el coll de Bregò on poc desprès agafaré el corriol de baixada que em va indicar en Xavi, el corriol que es va fer a la cursa de la conca del Daró. El corriol era genial un corriol de 4 km pràcticament tot de baixada que exceptuant un petit punt era totalment ciclable, de fet el vaig fer tot sobre la bike, però un moment vaig dubtar si baixar o no i finalment vaig fer-lo amb la bike.

Si baixes i ho fas cap el costat oposat de on has sortit, per tornar acostuma a passar que cal tornar a pujar, així que un altre cop muntanya a munt cap el Puig d‘Arques. Aquest cop un cop arribo a dalt pujo fins el radar i m’enfilo al mirador on trobo dos bikers amb dobles de 26”. Baixem plegats direcció a Sant Cebrià dels Alls i seguim cap el coll de la Ganga. Un cop allí baixada direcció a Calonge per el camí que baixa paral·lel a la carretera de la Bisbal. Arribada a casa amb 29 Km i +1010 m. de desnivell en 2 hores i 10 minuts a una velocitat mitjana de relax 13,6 Km/h rodant tranquil, en especial a les pujades.

Dilluns: Tornem-hi, quedem per sortir amb en Ricard i ja sortint de casa ens truca en Marcos, el recollim al punt de trobada, direcció a la Creueta, Palol d’Onyar, Quart, Castellar de la Selva, Sant Mateu de Montnegre, els Angels, la Creueta, Girona.

El rodar era com fer sèries en Marcos amb la Air9 imprimia un ritme ràpid que en Ricard anava seguint en un joc conegut en el que jo no volia entrar, però tot té un límit, així que passat Castellar vaig entrar-hi com el que mes i amb en Marcos ens vàrem marcar unes bones series. La baixada va arribar i allí en Ricard va fer valer la seva llei imprimint un ritme molt ràpid, que vaig seguir força be a les zones tècniques i amb pedres, de fet el GPS marca 29,7km/h en el corriol de pedres que hi ha al iniciar la baixada partint del creuament de les piscines a la carretera dels Angels, però en arribar a les zones ràpides del final del recorregut tant en Ricard com en Marcos, sense cap dubte mes joves i imprudents que jo em vàren deixar un bon tros enrere. Finalment 34,5km +710m. de desnivell en 1 hora i 57 minuts, 17,8 km/h de mitjana i 52km/h de velocitat màxima.

Dimecres: Sortida amb en Xavi, en Miquel ha fallat. En Xavi amb la Seva Maverick Durance i jo amb la Ibis Mojo SL, iniciem ruta cap a Sant Martí i comencem a pujar cap els Angels, fent tantes voltes com era possible, de fet en uns 2,5 Km2 hem fet tota la quilometrada en un enllaçar camí rere camí, pista rere pista. Las dues bikes sorolloses, cada una un so particular, finalment un augment de fressa i un so poc engrescador ens ha marcat l’origen de la fresa de la SL, la pinyonera està fluixa i els pinyons es mouen molt mes apreciable al utilitzar pinyons que no siguin solidaris a la aranya que aguanta els 6 primers. Aprofitant per parlar de moltes coses el ritme ha estat bo però no matador. Feia molta xafogor i he suat molt, una mica de pluja hagués estat genial.

En resum 2 hores i 20 minuts per fer 37km, +933m de desnivell a una velocitat mitjana de 15,8 km/h.

El total d’aquestes tres sortides es de 100,4 km, 6 hores i 28 minuts de pedalar +2582m de desnivell. Es una bona tendència provaré de mantenir-la.

1. La bicicleta, concretament el MTB es el nostre esport favorit o potser l'únic, això fa que hi dediquem esforços i hores en la nostre millora per la nostre passió, hores al seu damunt per millorar tècnica i hores a casa per trobar els petits detallls a millorar en cadascuna de les nostres bikes.

Sens dubte que si segueixes aquesta progressió ens serà dificil seguir el ritme que ens impossaràs, de fet ttos haurem de treballar i de valent per aconseguir-ho.

100 km més els que faràs divendres,dissabtei diumenge possaran el llistó molt alt a una bona, que dic, extraordinaria setmana de MTB.

Avui treuré la roda davantera de la Durance i miraré els rodaments per tal de demanar-los i substituir-los, de fet tinc molta feina ja que la Titus també els tinc a casa a punt, aquests evidenment amb més feina ja que tinc de desmuntar tot el quadre.