dijous, 2 de gener del 2014

Montigalà

Aquest matí una nova sortida amb la bike. Si no milloro no serà per que no insisteixi, de fet ara ja fa 10 dies seguits que surto a pedalar o caminar/córrer i tot i que la intensitat de les sortides es baixa em costa força anar fent.

Amb en Marcos a les 9 hem agafat direcció al Montigalà, per anarhi hem pujat pel costat del Biocenturi cap a la pista que porta a Can Mascort i hem baixat cap a la riera del Celré. Hem seguit tot recte passant per la casa dels gossos i pujant cap a la pista que va dels Àngels a Montnegre i des d’allà baixada cap a Can Salgueda, pujar i vorejar fins a Mas Estivalta i d’allí fins al cim del Montigalà.

Contents gaudint de les vistes

Les cames no van, la respiració es acceptable, però he d’anar poc a poc per poder anar fent ruta si no vull quedar cuit. A més avui per acabar-ho d’adobar feia una calor important, hem sortit amb 12ºC més que ahir, i tot i haver modificat la roba per l’ocasió he passat calor.

Avui m’ha costat potser més que d’altres dies el pedalar, hauré d’anar fent i així millorar mica en mica.
La companya de pedalada, amb ella he baixat millor que no he pujat