dijous, 16 de gener del 2014

Recuperant sensacions

La cosa va millorant, les sensacions son millors tot i que no son el que m’agradaria, però semblen anar per bon camí.

Des del dia 1 de gener he fet 340km i +6800 metres de desnivell positiu. Això tot i que no és molt ja m’està permetent anar recuperant una mica el nivell de forma i si be encara estic lluny d’on jo penso que estaria si no m’hagués aturat fa que les sortides siguin cada vegada més un divertiment i menys un suplici.

El passat dissabte vàrem començar a rodar amb la bici de carretera amb la idea de fer una mica més de quilometratge per agafar fons, i si be a la fi vaig acabar força be la primera pujada (la dels Àngels) em va costar molt més del que esperava. En molts de punts vaig portar tota la relació possible i encara em costava fer rodar els pedals, per sort pujant sta. Pellaia la cosa ja va millorar i tot i pujar poc a poc les sensacions eren millors.
Un moment d'aturada al corriolets de baixada de Sta Bàrbara
El diumenge BTT rodador, Girona – Anglès, pujar a sta Bàrbara i tornar fins a Girona varen ser 50km suaus (per que el ritme era lent) que es poden sumar als del dissabte de la setmana anterior quan vàrem pujar a Rocacorba on també varen ser 50km més que vàrem pedalar.

Aquestes sortides m’han permès anar agafant potència a les cames i ara ja no tinc la sensació de començar la ruta cansat, el que és per a mi un punt interessant.

Ahir sortida amb en Xavi des de Salt, i es que tot i ser dimecres ahir en Miquel no podia venir en tenir torn de tarda. La sortida la vàrem fer en direcció a Bescanó, on vàrem creuar el Ter i ens vàrem dirigir cap a Sta Afra fent alguns dels corriols laterals, per un cop allí pujar en direcció a Sant Grau pel corriol de la banda de Llorà. En arribar a la pista girem a la dreta i baixada fins a Llorà, on seguim el camí Ral fins el Pla de Sant Joan des de on baixem fins el Llémena i pugem fins l’inici de la pista que puja a St Grau des de la Carretera de les Serres.
En comptes de seguir per la pista principal agafem la de l’esquerra, que seguim fins el final, fent un bucle que ens deixa prop del principi de la pista principal, que llavors si seguim fins a St Grau.
Baixada alternant pista, trialera i corriols fins a la font d’en Coromines, Bescanó i Salt. Un total de 34km i +1005 de desnivell.

Ahir vaig passar-ho be sortint en bici, una cosa que feia setmanes que no passava. Com canvia la cosa quan ho passes be en comptes de només patir.


Les sensacions milloren, i això és el més important. Ara cal continuar així i de ben segur en un parell de setmanes les sensacions seran encara millors.

1 comentari:

  1. De mica en mica, el que no es pot pretendre es que ja el primer dia després de dos mesos aturat per culpa d'una lesió tornem a tenir el mateix ritme que teníem.
    Rodar, rodar i rodar, fins agafar el ritme a les cames, llavors tot el camí ja serà més planer.

    Endavant, salut i pedals.

    ResponElimina