dissabte, 3 de setembre del 2011

Millora continuada


Cada dia que passa vaig millor sobre la bike. Més quilòmetres, menys patiment, millor ritme, podríem dir que una millora general que lentament va portant-me a un estat de forma ja una mica acceptable.

En mirar el resum del garmin veig curiosament que els quilòmetres per setmana no pasen de 75, però que la velocitat ha passat de una mitjana de 10,3km/h de la primera setmana d’agost on tot era prudència i dolor a 18,1km/h d’aquesta setmana on la prudència ja és poca i el dolor apareix desprès de una bona estona de pedalar i amb una intensitat molt inferior.

Molta feina queda per fer, just abans de la caiguda el quilometratge per setmana era entre 140 i 160 km a la setmana, per tant estic encara molt lluny del nivell de principis de juny.

Tot es farà, ara ja començo a sentir-me més còmode quan rodem en grup i de ben segur que ja no l’alenteixo tant com els primers dies. Rodar amb altres companys es sempre un element que ajuda i estimula, seguir el ritme mai m’ha estat fàcil els dimecres on els companys em porten sempre amb la llengua fora, però és un moment de la setmana que espero amb ganes.

La sortida d’aquest dimecres amb 53km fets per les terres del baix i alt Empordà varen posar-me a  proba i varen fer que m’hagués d’esforçar de valent en alguns moments. El no poder pedalar dret condiciona el meu ritme en alguns moments on un parell de pedalades dret permeten mantenir el ritme sense problemes.
La Maverick Durance incansable, jo no
La pujada al Puig Sagalar que mai havia fet em va fer descobrir una vista del Montgri i l’alt Empordà fins ara desconeguda.
Vistes inèdites per a mi del Montgrí
Ahir amb el Ricard vàrem rodar una mica amb la Niner EMD9 fent una vintena de kilòmetres molt rodadors. Ahir ja vaig començar a pedalar dret en algunes ocasions amb unes sensacions més acceptables.

Miraré de rodar el diumenge i fer una volta mes llarga, ampliant el quilometratge i el desnivell si el temsp ho permet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada