divendres, 23 d’abril del 2010

+ Quilòmetres

Aquest era el propòsit per a la sortida nocturna, be de fet ara sortim de dia i la nit ens atrapa desprès d’una estona de pedalar.

Resulta que el que ens cal es fer mes quilòmetres a cada sortida per acostumar-nos a fet tirades llargues i així estar millor a la ruta del track de Diable que està prevista per el 11,12,13 del mes de maig.

Així que en Marcos i jo que hem estat els components del grup hem decidit rodar mes del que fem normalment a les nocturnes, que acostumen a ser entre 20-25 km i hem enfilat rumb a Bescanó per acostar-nos a Bonmatí i agafar rumb a Sant Climent d’Amer, dallí cap a la carretera de les Serres, pujada direcció a Sant Grau baixant cap a la sorrera abans d’arribar al cim, ja que per el pas que utilitzem normalment per creuar el riu no es pot creuar des de fa dies, travessar el riu i bici carril fins a casa.

Ens han sortit 43km i + 700 de desnivell a una mitjana de 16,6 km/h.

Proposta per diumenge de una ruta amb mes kilòmetres encara de fet els càlculs indiquen uns 83km i +1800 de desnivell. Pot ser un bon entrenament per la nostra propera aventura, ara ens falta consensuar-ho amb el grup.