Finalment després de 2 anys de pedalar plegats ara fa pocs dies ens hem separat definitivament.
La meva història amb la Mojo SL be de lluny i te uns inicis tèrbols. Els problemes que s’anaven produint en les Mojo, fos per desencolat d’algun component, o per l’aparició de fisures, es varen sumar a un servei extremadament lent i poc resolutiu per part de LTM a Sabadell. Aquest fet sumat a que coneixíem de primera ma altres problemes amb les Mojo ens varen fer contactar directament amb Ibis Cycles US. A partir d’aquí un camí llarg i feixuc ens va tenir uns mesos en negociacions per mirar de resoldre el que per nosaltres era un problema. Varem tenir la sort de comptar amb una ajuda extra a nivell d’interlocutor directament des de USA i finalment això va acabar amb un upgrade de les Mojo a les Mojo SL a un preu molt raonable.
Finalment el 30 de Juny del 2009 vaig rebre la meva Ibis Mojo SL Matte Clear. Molt poc vaig tardar a muntar-la i a posar-la a punt per sortir amb ella.
|
Acabada de treure de la caixa |
El quadre de la Mojo SL es un quadre molt lleuger, en la versió pintada es queda en els 1400gr incloent-hi l’amortidor i la tanca del seient. En la versió Matte Clear el pes es de 2335gr en talla M.
|
El primer muntatge de la Mojo SL |
De les primeres sortides importants que faria amb ella va ser rodant per la Cerdanya, sortida de la que algunes parts preferiria esborrar, però que en termes de bike va ser molt interessant, més encara en fer-la amb la meva nova Ibis Mojo SL.
|
Preparat per pedalar per la Cerdanya |
A partir d’aquí aquesta seria la meva bike per excel·lència. Era la més lleugera que tenia i a més el seu comportament era molt bo.
Moltes han estat les sortides amb aquesta bike, algunes de més emblemàtiques que d’altres, però el que més ha fet sens dubte han estat milers de kilòmetres pels corriols que ens envolten prop de casa.
Finalment la Ibis ja és fora de casa, he venut únicament el quadre, la resta de components es podran dedicar a un altre projecte o vendre més endavant.
Aquí hi ha unes fotos del seu darrer dia a casa mentre era desmuntada per enviar-la al seu nou propietari.
|
A punt de desmuntar |
|
Desmutada!! |
Ha estat un plaer pedalar amb ella, però ara ha arribat el moment de dir adéu!!
|
ADEU!!!! |
No hi ha cap dubte que t'has desfet d'una bike impressionant i que t'ha donat moltes alegries pedalant.
ResponEliminaLa Ibis SL ers i és una d'aquelles bikes que quan un la veu se la queda mirant i et captiva per les seves formes i colors, de fet va ser per això que conjuntament ens la varem comprar, que conjuntament varem tornar a adquirir, quina bogeria la d'aquells dies.
Ara, amb la foto que has penjat, tampoc cal patir molt, tampoc la trobaràs molt a faltar, en surten moltes més, de fet si ningú et coneixes semblaries el distribuidor oficial Ibis per Catalunya.
Ara et tocarà fer dervir la vella Ibis Mojo Carbon, sense les inicial SL, total uns grams de més però la mateixa sensibilitat al pedalar, ara, tal i com molt bé dius, gràcies a que Maverick no ho coneix gairé ningú, crec jo que millor que hagi marxat la Ibis que la Durance, millor, molt millor.
Bons moments les que varem compartir amb aquestes màquines, excel·lents sortides per guardar al record, d'altres per esborrar, però en definitiva un bon gust de boca que ens ha deixat a tots dos.
Ara, es temps de 100 mm o de 140 mm o de 0 mm, ara pots escollir, que bé.