dijous, 31 de març del 2011

Ready to go?

Tot és a punt ja per sortir demà cap a les terres tarragonines, be possiblement tot menys jo.

La bike que m’acompanyarà serà la Tallboy, per tant la primera pedalada llarga amb una doble 29er està a punt de ser una realitat. La bike es a punt des de diumenge, en tornar de Sant Jordi la vaig deixar neta i engreixada pensant en demà. Avui he afegit uns 30ml de líquid segellador a cada roda, per assegurar-me que en cas de punxada, al menys hi hagi líquid i sigui mes difícil tenir algun problema.

Utilitzaré motxilla per portar còmodament una mica de roba i així adaptar-me a les condicions climàtiques de les diferents hores del dia. Tot i així l’aigua la portaré al bidó, ja que sempre és menys pes a l’esquena.

La roba, porto una mica de tot, però amb una forta `referència per la roba d’estiu, que acompanyada amb alguns complements crec que farà perfectament la seva feina.

Jo estic cansat. Al final crec que estic pagant el canvi d’hora, un fenomen que de sempre porto malament. Aquesta setmana a més amb la sortida a Barcelona en dimarts per veure el concert d’en Roger Waters “The Wall” ha fet que el cansament s’acumuli més ja que anar a dormir molt tard i aixecar-se aviat cada cop ho noto més. A això cal sumar-hi l’esforç de la pedalada de diumenge a ritme ràpid i la sortida d’ahir que tot i ser més lenta no va estar gens malament.

Ara toca anar a descansar per tal de recuperar forces, que demà de ben segur que ens faran falta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada