dissabte, 1 de maig del 2010

Posant-me a prova

Ahir sortida de divendres amb en Marcos, els dos amb les 29” ell amb la Air9 i jo amb la EMD. La idea continua essent fer kilòmetres, així que vàrem mirar de fer una volta una mica mes llarga del que fèiem el divendres de hivern.

Sortida en direcció a Llambilles per el bici carril, un cop a Llambilles iniciem pujada cap a Montnegre per la pista de les bústies,pugem a un ritme lleuger però no ràpid, un cop a dant travessem pel mig del grup de cases fins arribar a la pista que porta cap a la carretera dels Àngels. Ja en aquesta pista el ritme comença a ser mes ràpid, de fer en aquest punt poso el plat que ja no treure fins arribar a casa, durant aquest tram enfosqueix i encenem les llums.

En arribar a la carretera del Àngels decidim baixar per el camí de anar caminant, i no està gens malament aquell pedregal amb una rígida 100% i de nit!! Seguim pel camí a ritme cada cop mes ràpid, a les pujades drets i a fons o gairebé fins que arribem al trencant que baixa fins davant del biocenturi que s’agafa força abans de Can Mascort, baixada fins a la Creueta i cap a Girona, en total 34 km i +584 m. de desnivell a una mitjana de 17,5 km/h.

Ara sortiré cap a Tortellà per tal de fer-hi la volta que organitzen, son 40km, veurem que passa a nivell físic, caldrà ser prudents i així sabré que passa amb tants de dies de sortir seguit.