dilluns, 26 d’agost del 2013

Vacances?

Un bon lloc per menjar a Igeldo
Fa un munt que no escric res!! , de fet pot semblar que estava de vacances, però no, aquest no és el cas. Be val a dir que de vacances també n’he fet, però això no ha estat el motiu de no escriure res al blog.

Em costa disposar de temps per escriure-hi, tant per l’absència d’aquest com per possiblement els criteris de prioritats que em porten fer altres coses.

Fa més de un mes de la meva darrera entrada, i han passant forces coses durant aquest temps pel que fa a pedalar de fet han estat 19 sortides les que he fet, 15 en bicicleta de muntanya, 2 en bici de carretera i dues amb la Single Speed, fent un total de 701 km
Sortides road, les menys aquests darrers dies.
No és molta activitat si parlem de gairebé un més i mig, però cal tenir en compte que durant la primera setmana de vacances vaig estar del tot parat i la segona no es va aprofitar gaire.

El que si he fet durant aquesta temporadeta ha estat (tal i com ja va essent massa freqüent) amb una caiguda tonta fer-me un tall considerable al colze dret que ha finalitzat amb una visita al hospital de Palamós i 7 punts de sutura. Per surt res d’important, possiblement més espectacular que res més, de fet en una setmana ja em varen treure els punts i ara ja està pràcticament del tot curat.
A l'hospital esperant a que em cosissin

Un parell de dies desprès la cosa ja està millor


Vaig aprofitar per fer una mica de manteniment a les bikes, de fet en els dos casos era obligatori, així que tampoc hi ha massa res a dir. Per tant vaig obrir el manteniment de les Santacruz i vaig deixar-les a punt.

La Highball va patir un trencament de un dels suports de les rulines del canvi en una sortida de dimecres prop de la zona de Santa Afra, que si va em va deixar seguir (encara no ho entenc) calia reparar. Un cop rebut el recanvi de Alemanya (els botiguer d’aquí em parlaven de un mes i mig per tenir el recanvi) vaig aprofitar per bescanviar el plat petit XTR de 26 dents per un de 24 i substituir la cadena. Així ara disposo de una relació diferent a la Highball una relació que en pujades molt dures o llargues pot ser d’ajuda.
Trencadissa, i tot i així funcionava !

El platet de 24 donarà més vidilla a les pujades ?

La bike sencera

La Tallboy estava sorollosa, feia dies que buscava un soroll al pedalar fort que no trobava i que al final va resultar procedir de la tanca de la roda del darrera, que un cop engreixada va funcionar a la perfecció i ja no fa cap fressa. Les pastilles de fre del darrera estaven esgotades, així que unes de noves i a rodar. Per finalitzar vaig canviar el pneumàtic del davant que tenia un tall lateral que amenaçava amb dir prou. En aquest cas vaig posar-hi un Schwalbe Racing Ralph 29x2,25 TL Ready amb la protecció SnakeSkin que sembla que li dona una resistència molt més elevada als talls laterals, de fet al tacte amb la ma es nota molt més consistent que els que no tenen el SnakeSkin i el seu pes és força bo, ja que es queda en 605gr que està prou be. No se com però vaig trencar un raid de la roda del darrera mentre pujava un tram complicat de pedres, i va fer-me un munt la guitza ja que em va bloquejar la pinyonada i va convertir-me la Tallboy en una fixie 
Amb el nou pneumàtic a punt de rodar
Faltarà fer manteniment a la Highball SS, a la que li toca tensar cadena i revisar els frens, be, de fet no te res més , així que molta feina no hi ha.
A dalt de Sant Miquel amb la SS
A nivell físic segueixo amb alguns problemes a la cama dreta, que fan que faci treballar més l’esquerra i que al fer una pedalada no uniforme l’esquena se’n retenteixi. Aquesta setmana tinc hora amb l’osteòpata per tal de posar-hi solució. No puc dir que les sensacions que tinc damunt la bike siguin bones, més aviat és al contrari i tinc la sensació de que pedalo lent i feixuc, cosa que en alguns casos és veritat i que faig expressament pel fer de no voler forçar. També cal millorar aquest aspecte, però penso que te un lligam important amb l'anterior.


No puc anar a l’Euskadi Extrem amb algun punt tocat abans de començar, cal anar-hi be i allà ja veurem.


Miraré de ser més constant amb el blog, que això no és massa seriós.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada