dimarts, 16 de juliol del 2013

107, aquest cop km

I seguim pedalant tot i la calor, així que el dissabte al mati amb en Ricard sortida amb la bici de carretera. Ja a primera hora feia molta calor així que a ritme tranquil enfilem cap a Sarrià, Sant Julia de Ramis, Palol de rebardit, Camós, Banyoles, Mieres, Santa Pau (quina pujada mes enganxosa i lletja) , Olot, Sant Esteve d’en Bas, Sant Feliu de Pallerols amb paradeta a menjar i beure una mica , les Planes, Les Encies, Sant Esteva de Llémena, Sant Martí de Llémena, Sant Gregori, Girona. En total surten un xic més de 107km i val a dir que a partir del km 85 estava tip d’anar en bici, incòmode, amb molta xafogor, cansat de mans i de cervicals, be de cames.
Aquestes voltes llargues van be per acostumar-se a la monotonia de pedalar molta estona seguida, al final 3:59:23 per fer la volta, un temps elevat per estar sempre en la mateixa posició. Caldrà millorar amb això.

El diumenge toca costa, així que a les 8 del matí ens trobem amb en Marcos i comencem a pedalar. Temperatura acceptable però una humitat molt elevada ja que pedalar sigui poc agradable.
Iniciem ascens cap el Puig d’Arques, però no per la pista convencional, anem per una pista plena de pedres i de pedalar incòmode que ens porta a la pista que be del coll de la Ganga. Seguim direcció a Sant Cebrià dels Alls per un pel abans agafar el trencall que baixa cap a la mina, que seguirem baixant fins el final de tot per agafar pista i dirigir-nos cap a la font d’en Mercader. La baixada pel corriol es fantàstica, està molt ple de rocs i cal ser prudent, però el corriol s’ho val de totes totes.
Un cop a la Font d’en Mercader seguim cap el Pont de les Dobles, i en arribar al trencall que porta cap el Darò enfilem en direcció contraria cap als Metges. Pujada llarga i amb molta calor que ens porta fins el trencall que baixa de nou cap a la riera al costat de la font d’en Mercader. Baixada i un cop a la riera tornem a pujar, ara serà llarg i amb un inici dur. Pugem a ritme suau fins el Puig d’Arques on no coronem el cim, ja que agafem un corriolet a l’esquerra que porta a la pista del coll de Brego on a punt estic de patir una caiguda. Pista i cap a Calonge que fa molta calor i ja portem més de 1000 acumulats.

El dilluns novament sortida amb en Ricard, aquest cop amb SS. Decidim anar cap a la banda dels Àngels xino xano i comencem pujant per la vall de Sant Daniel cap a Can Max, per continuar pujant fins el santuari seguint els camins de a peu.
Aprofitem per fer una cola i unes patates gaudint de la pau i del airet refrescant que corre. Que be que s’està. Anem per feina i baixem, variant una mica la ruta per no ser tant repetitiu. Bona baixada, bona sortida, al final 29km i quasi +600 de desnivell.
Moment de relax  als Àngels

Ara toca descansar fins el dimecres, que ja ens apretaran prou els companys com per fer-nos cansar, per tant millor anar-hi frescos