diumenge, 25 de novembre del 2012

Sarrià de Ter

Avui sortida de diumenge, i a més nombrosa pel que venia essent habitual els darrers diumenges que sortíem en Marcos i jo i prou.

Aquest matí ens hem trobat a Sarrià de Ter per fer la marxa que es va fer aquest any. Érem cinc bikers, en Pepe, en Marcos, en Xavi, en Miquel i jo. Avui les bikes eren dues dobles amb roda de 26”, una rígida amb roda de 26” i dues rígides amb roda de 29”.

Hem iniciat el recorregut per una pujada d’asfalt que ens ha portat prop del golf, i que ens ha escalfat les cames nomes de començar. Hem seguit una estona per asfalt i llavors ja l’hem deixat per començar a fer corriol rere corriol amb algun tram de pista de tant en tant. El terreny estava ben humit, i pel tipus de terreny calia fer atenció a no relliscar, ja que es feia una mena de fang que lliscava força, i les rodes brutes sobre les arrels i pedres humides no responien massa be.
Apa, que fa baixada

Pujant i baixant línies moltes vegades
El ritme tot i que podia ser molt més alt ha estat tranquil, en part per tal de no castigar més del compte a en Pepe que ha passat uns dies aturat i tampoc cal posar-se a fons de bones a primeres. De fet al final de la volta ens ha anat molt be el anar tranquils, ja que hi havia uns quants pujadors potents que et feien donar-ho tot i si arribes tocat segur que ho pagues.

La volta ha estat molt distreta, amb trams fàcils i amb algun de més tècnic. Recordo nomes tres llocs on he baixat de la bici per pendents difícils de baixar i un parell de pujada, en tots els casos han estat uns pocs metres i llavors a sobre la bici de nou.
Això no es puja!!
Una volta divertida que m’ha fet descobrir una zona on hi ha molt per voltar, de ben segur que cal invertir-hi una mica de temps en anar trobat connexions entre tots els corriols i pistes que hi ha.

Com que he sortit amb la bici des de casa fins a Sarrià el total de km ha estat de 47km i +866 metres de desnivell, que semblen pocs, però son del tot trencacames i amb unes “xinxetes” que feien suar de valent.
Un perfil de dent de serra

1. Bona sortida i divertida. De fet ho tenim al cantó de casa i no ho saviem. Serà questió de fer sortides per aquella zona que de ben segur son molt divertides..

2. De fet ja es tractava d'això, fer una sortida per fer una celebració, fet que a la fi no varem fer doncs es va fer tard.

Potser una cosa sí que varem celebrar i va ser el retrobament amb en Pepe, al menys jo doncs crec que des de l'octubre de 2011 no havia tornat a pedalar amb ell.

Una altre celebració que puc fer és de que ha estat la sortida més lenta durant tot l'any 2012 i no és per criticar, simplement va ser diferent, uns quants bufets a les curtes però intenses pujades i ja està, per altre banda, la sortida em va agradar i molt, de ben segur que repetiré, no sé quan però i tornaré, més ara que ja la tinc al GPS.

Marcos, sí que sabiem que i era, molts cops en Miquel ja ens ho deia, el problema es que mai ens haviem plantejat de fer-ho, recordo ara fa molts anys quan no en deien cursa de Sarrià que n'havia fet una, impossible de recordar pel gran nombre de corriols i trencalls que agafaves.

1. Ràpida no va ser, això segur. De totes maneres vaig veure que varem estar prop d'una hora aturats i això es molt de temps.
      Entre una cosa i l'altre el resultat és el que és, però de tant en tant ja està be.