Ara fa ja prop de quatre mesos vàrem decidir que participaríem
a la Transpyr, encara llavors dins el 2011. En aquell moment el repte es veia
llunyà, amb molt de temps per davant per posar-nos en forma i preparar-nos per
finalitzar amb èxit aquesta cursa de resistència.
El més de gener va passar molt ràpid, entre les festes, l’inici
de l’any, en fi que sense adonar-nos massa del que hi havia el més s’havia
escolat i ja no el teníem com a preparació futura, sinó com a preparació
realitzada, i aquesta en el meu cas no va ser molta.
Finalment cada un dins de les seves possibilitats ha planificat
un pla d’entrenament o s’ha fixat objectius per anar millorant el que creu que
li falta. Jo m’ha posat d’acord amb en Ricard per fer un pla que es basa en un
determinat tipus de progressió i que de moment anem seguint, tot i que no ho
acostumem a fer plegats per un tema de planificació horària.
El que és cert es que he invertit un munt d’hores dant de la
bici en total des de principis d’any més de 128 hores el que es correspon aproximadament
a quasi una hora i mitja per dia. Costa molt trobar aquest temps, sempre hi ha
coses a fer, la família, la feina, la vida en general.
A partir d’ara cada cop caldrà invertir-hi encara més temps,
ja que el pla d’entrenament (per dir-ne d’alguna manera) es incremental i per
tant a més quilòmetres més hores sobre la bici.
Ahir parlant amb en Josep Maria, que
juntament amb en Ricard i jo som els components del equip FD2, deiem que ens cal començar
a tancar temes, en especial al tipus de sortida i a l’aprofitament de les
mateixes. No podem ara ja passar un dia pedalant sense que aquest tingui una
missió específica, no s’hi val el dir que amb pedalar ja està tot fet, ens cal
aprofitar cada minut que passem sobre la bici per a millorar de cara al repte i
per passar-ho el millor possible tant mentre ens preparem com durant el
transcurs de la Tranpyr.
Cada dia falta menys, i nosaltres ja no som uns jovenets que
s’atreveixen amb tot. El més jove de l’equip te 40 anys i la resta el superem
amb més de 4, per tant el nostre físic ha d’estar preparat per afrontar el que
ens vindrà o no ho aconseguirem.
Igualment el tema “coco” s’ha de treballar, hem d’estar
preparats per a poder afrontar les diferents situacions que ens podem trobar en
cursa, per a modular els nostres esforços, per cuidar de nosaltres i dels
nostres companys. Seran moltes hores dalt de la bici , entre 7 i 11 per dia, i
després també passarem plegats la resta del dia i la nit. Ens caldrà de ben
segur una bona dosi de moral i camaraderia per aprofitar al màxim els moments bons
i minimitzar els moments de defalliment o males sensacions.
En els propers dies hem de consolidar el treball del equip
FD2 en grup i mantenir-lo fins el darrer dia, segurament això ens ajudarà a que
durant el transcurs de la proba les dificultats es superin millor.
Fa ja molts dies que el compte enrere ha començat!!
Així m'agrada, amb optimisme, sobretot per l'etapa que us penseu acabar en 7 hores, si fos el cas, aquesta durà ser l'última on tenquen el control al km.50, però per arribar a aquest punt s'ha de patir i pedalar molt, moltíssim abans.
ResponEliminaA partir d'avui ja has de descomptar doncs ja has superat la meitat dels dies que tenies a principi d'any, un total de 81 dies per pensar-se ho molt bé.
Ja no hi ha temps per pensar massa res, ara ja hi som pel troç que es diu.
Elimina7 hores sobre la bici son moltes, no se si son suficients per acabar, per això en poso quatre de més per si calen.
Crec que a dia d'avui ningú dubta que patirem, però una cosa és patir i l'altre és ser un martir i jo no vull ni sentir-ne parlar de la darrera opció.
Ep, a mi m'en surten 90, que deu dies son deu dies, no els podem despreciar. Ja començo a estar fart de pedelar per pedelar, veurem si soc capaç d' acabar el mini pla d'entrenament aquest i veure si ha sevit d'alguna cosa, de moment diria que una certa millora si que he notat, estaria bé tornar a fer una ruta de 100 i veure que tal vaig, encara millor dues etapes.
ResponEliminaNo ens queda gaire temps per fer proves, cal anar per feina.
Salut a tots.
pensa que en cap cas pedales per pedalar, de fet pedales per poder pedalar sense problemes durant un munt de dies i per fer-ho cal seguir així.
EliminaJa ho deiem ahir que caldrà trobar al·licients per que se'ns faci més distret el pedalar, però ara no podem parar.