dijous, 28 d’abril del 2011

Pedalant a la primavera

Un bon corriol de baixada m'espera

Aquesta setmana Santa no ha estat especialment fructífera pel que fa a sortides en bike, de totes maneres he seguit pedalant, però no mes que en ocasions normals. De fet com a resum des del dia 15 fins ara he fet un total de 234km amb 5770m de desnivell positiu.

Ara ja ningú viu a la muntanya, només ruines ens recorden que l'home vivia aquí
En aquests dies hi ha hagut una mica de tot, des de sortides ràpides a sortides mes tranqui-les, en cap cas una ruta de molts de quilòmetres o molt de desnivell.

He fet córrer totes les bikes, alternant les 26 amb les 29er , quasi de manera organitzada he sortit dues vegades amb cada una, menys amb la Maverick que he fet tres sortides.
Desde el Puig d'Arques, l'Empordà i el mar al fons
Una de les sortides amb en Xavi, va venir en Guillem, un jove del que en Xavi ja ens ha parlat alguna vegada, i renoi si pedala. No sé si en sortides llargues la cosa s’anivellaria una mica cap a la meva banda, però en la sortida que vàrem fer de 36km per terreny exigent, en Guillem pedala molt bé, amb bones qualitats tècniques especialment baixant, ja que al pujar si la cosa es complica massa ell baixa i corre.

En aquesta sortida em vaig adonar que estava pedalant amb un jove que tenia 30 anys menys que jo i que em costava de seguir, serà que ens anem fent grans i que el jovent puja amb força. Qui sap si a la seva edat ens haguessin donat una bike com les actuals, possiblement també pedalaríem més que no pas ara.
L'Aleix recuperant l'alé desprès d'un tram exigent
Altres sortides amb és o menys ritme, he sortit amb en Marcos en Pepe i també amb l’Aleix, depenent del dia, del temps disponible i del clima hem escollit una ruta o un altre, repetint en més d’una ocasió l’ascensió a Sant Grau no sempre però per el mateix camí.
Corriols, natura, la Tallboy i jo (fent la foto)
Aquesta època no és la millor per a mi, els problemes derivats de l’al·lèrgia fan que no gaudeixi ni rendeixi el que tocaria damunt de la bici, però ja sé que és una cosa passatgera i que en un parell de mesos es normalitzarà.

Sencill, però vaig acabar dins de l'aigua!!

Pedalar amb aquestes vistes es un plaer


Comença a ploure mentre soc al mirador de Sant Grau


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada