diumenge, 14 de novembre del 2010

Ja hi tornem a ser

No es la primera vegada, això ja ha passat anteriorment. En anar a agafar la Niner per fer una sortida ràpida el dissabte resulta que vaig trobar el pedalier totalment gripat, era gairebé impossible fer-lo girar amb les mans.

Que estrany vaig pensar, però tot d’una vaig recordar que la setmana anterior havíem travessat varies vegades el celrer mentre ens dirigíem cap a Quart i sembla que va ser aquella aigua qui li va fer mal.
Així que vaig sortir amb una altre bike, i a la tarda vaig desmuntar-lo per tal de veure com estava tot i comprar els recanvis necessaris.


Això es el que vaig trobar, es evident que aquesta tapa no hauria d’estar així i que de ben segur així no es estanca.
De totes maneres els rodaments haurien de ser estancs tot i que la tapa estes trencada, i això no es així.


També queda clar que el cromat de les bieles no es de la millor qualitat, ja que en alguns punts ja salta i aquestes bieles  es varen estrenar el passat mes de març fa així només 9 mesos.


Es també evident que l’agua arriba ben endins, si no, com s’explica aquesta oxidació.

Cal substituir la caixa, es evident, però no serà per una caixa Rotor, jo d’aquestes BB1, ja n’he fet malbé dues en 9 mesos.

1 comentari:

  1. Es fa força evident que l'esquerda que presenta la tapa de la caixa de rodaments és un punt FEBLE per on entra l'aigua, sigui en més o menys quantitat però hi entra, fet que fa que els rodaments es gripin.

    La sol·lució crec que està molt clara, per uns 25 € una caixa XTR o XT i s'hauran acabat els problemes.

    ResponElimina