dijous, 12 de juny del 2014

Avui és el D-1

Tot és a punt, la bossa (que és enorme) i la bike estan preparades. Jo també ho estic, o això penso.

Tret dels petits nervis que tinc des de l'inici de setmana tot està be. Aquest és el meu primer repte internacional en una cursa de llarga durada. Tot i que he pedalat a la Liguria durant la celebració de le 24h de Finale l'any 2009, rés te a veure amb el que vaig a fer-hi ara.

En unes hores, desprès de dinar ja emprenem camí cap a Itàlia, tot i que farem nit a França ja molt a prop de la frontera per demà fer el darrer acostament.

Demà serà el dia 0, un no comença però s'inicia tot. Ens recolliran a Airole (fi de cursa) per portar-nos en bus fins a Bolano que és el lloc de sortida el dissabte.
Presentació de cursa, organització, instal·lar-nos al campament i dormir per primer cop a la tenda que serà la nostra casa durant els 8 dies de cursa.

Be ja hi som, el dia de començar ja ha arribat. Cap a Itàlia!!

1 comentari:

  1. Bon viatge, l´únic que em sap greu, es no poguer-te asistir en la primera etapa, tal com em vas fer tu a mi, aquella coca cola fresqueta quan pedalavem a mes de 40º no te preu...,.ara que si escoltes bé, segur que sentiras els nostres crits d´ànims, tal com alçaven uns bons guerrers;
    DESPERTA FERRO!!

    ResponElimina