dissabte, 24 de març del 2012

Jornada Mixta

Aquest matí he iniciat la jornada aviat, a les 7:30 ens trobàvem en Ricard en Marcos i jo per fer una sortida Road, en principi similar a la que ell varen fer la setmana passada.

La ruta s’inicia pujant cap els Àngels,a un ritme més o menys suau, o diguem que puc seguir amb facilitat. Ha estat el primer cop que pujo als Àngels per la carretera i he de dir que esperava que algun punt fos més dur.

Iniciem la baixada cap a Madremanya, una baixada ràpida i perillosa, ja que he fet puntes de més de 60km/h i la qualitat de l’asfalt no es per a mi la òptima per rodar a aquesta velocitat.

Enllacem direcció a Monells, seguim fins a Cruïlles, Sant Sadurní de l’Heura i comencem a pujar cap a Sta Pellaia. Mentre anem pujant a un ritme suau comentem la importància que tindrà a la transpyr el fet d’escollir un bon ritme per la jornada. En Ricard fins i tot creu que és necessari que cada dia un dels membres del equip sigui el responsable de posar el fre als altres. Mentre estem comentat aquest tema ens avança un ciclista, que sembla que ha volgut fer una avançament d’aquells que penses “renoi quin ritme”, però ni tant sols saluda i al cap d’uns metres mira si el seguim o no mentre fa el que pot per mantenir el seu ritme.

En Marcos i en Ricard ja acceleren, aconsegueixo que es calmin fen esment al tema que parlàvem, però al cap d’un minut em diuen: “Ja t’esperarem a dalt” i surten els dos com uns folls en recerca i captura del ciclista que ja fa estona que no es veu enlloc.

Segueixo al meu ritme, el que toca per a les pulsacions pujant tot sol cap a Sta. Pellaia on poc desprès de creuar el panell indicador veig el ciclista que torna.

Al Cap de poc trobo els companys que encara riuen de la satisfacció que els ha fet atrapar i avançar l’escapat. Està clar que si no lligo en Ricard amb una cadena el tema del control del ritme de transpyr serà difícil de controlar.

Baixada cap a Cassa, per seguir direcció a Caldes fins a trobar el trencall que va cap a Sant Andreu Salou, Riudellots, Quart i Girona.

En total 75km i 979 de desnivell positiu a 23km/h de mitjana.

En arribar a casa tenia un compromís amb l’Aleix, que ja m’esperava a punt per sortir, així que deixo la bici de carretera i agafo la de BTT, avui la Niner EMD9.

Ens hem dirigit cap a Montfullà per pujar per diferents corriols i pistes fins a la Miquela. Baixada cap a Bescanó i torna a pujar, aquest cop no fins el cim però si una bona part. Baixada i cap a rentar les bicis que feia molt de temps que el fang era el seu color.
Després cap a casa després de fer 18km i 459 metres de desnivell positiu.

En total el matí s’ha acabat amb un total de 93km i una mica més de 1400 metres de desnivell positiu. Poc desnivell pels km però una bona càrrega de quilometratge.

Demà més a veure que tal van.