diumenge, 8 de març del 2015

Benvingut 2015

Fa ja més de 2 mesos que som al 2015, però penso que fins ara mateix no m’he adonat que el realment important de tot és ser-hi, i de moment hi soc, millor encara, hi soc jo i tots els que m’importen. Que més es pot demanar?

Fa unes mesos que les coses estan complicades o molt complicades, no és una queixa, però és així. Els temps que corren son difícils, allò que fins ara havia estat normal, ara no ho és, cada dia cal començar-lo amb força i energia, mirant de fer millor el que sabem fer i de no fer allò que no sabem o no volem fer.

Difícil triar que fer, però quan hi penses be, crec que és més fàcil del que sembla. Cal fer servir el cor i ja està, la resta és poc important.

Avui i ahir he fet dues bones sortides amb els companys. Sortir a voltar amb la bici és una de les coses que m’agrada, i ara passada una temporada difícil, tot i que encara està tot per fer, vull tornar a gaudir i molt d’aquesta activitat.

Tornar a pensar en un pla d’entrenament, o millor dit una rutina més organitzada i constant per tal de recuperar una mica la forma física i mirar de millorar si és possible les sensacions, és una cosa que m’atrau.

Cal seguir i seguir, passar-ho be sempre que sigui possible, no defallir, compartir les bones estones, les il·lusions i inquietuds.

Miraré de fer-ho d’ara endavant, tant en el meu dia amb la família, els amics, la feina i com no amb la bike i l’esport.

Així que a veure si ara torno a tenir una certa constància en el blog.

Al final el 2014 va anar prou be, és l’any que més km he fet, en total 8009km amb +160.185 metres de desnivell i gairebé 500 hores fent esport, gens malament per ser únicament un aficionat que vol passar-ho be.


El vídeo de l’strava en fa un resum amb música i tot.      


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada