dissabte, 12 d’abril del 2014

Sumant

No sé si és tard o no per sumar, però penso que ara encara soc a temps per sumar tasca de fons a la meva preparació.

Segur que caldria encara molt més volum, però el temps disponible és el que és i miro d’aprofitar-lo tant be com puc. Fer quilòmetres i desnivell, desnivell i pocs quilòmetres, tant li fa el que em cal és fer com més millor.

Desprès de fer l’esperxada el dimecres, el dijous 26km de rodillo, el divendres 30 km de BTT pujant a Sant Grau i el dissabte 92km de carretera fent una pujadeta fins a Sant Hilari.

Dalt de Sant Grau
Tret de la sortida del dimecres les altres han estat a ritme d’anar fent, sense apretar enlloc, per allò de rodar i rodar, de fet amb el que portem de setmana ja estic a 221km i +3800 de desnivell.

Road fins a Sant Hilari
Demà toca BTT novament a veure que és el que fem, però fàcil entre 40 i 50km així que la setmana acabarà amb més de 250 que ja està be.

Tot i que en Josep Maria diu que ja toca intensitat, jo penso que encara és aviat, potser algun dia si que caldrà fotre canya a fondo per veure que passa, però en cap cas de forma sistemàtica, penso que això son les 3 últimes setmanes més una de recuperació abans de l’AVSR.



No penso trencar-me massa les banyes pensant si ho faig tot be o no, al final que sigui el que hagi de ser, el que si cal és evitar si o si una lessió.

2 comentaris:

  1. Mira que be! jo tambe he entrenat força aquesta setmana, + de 91h en 6 dies, no esta gens malament. De fet ara estic esperant que el personal es canvi per plegar.
    La setmana que be més...però molt i molt contentssss.
    Anims Ramon!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La realitat de cada un fa que tinguem que adaptar-nos a les circumstàncies i fer el que més ens convé a cada moment. Si al final el resultat és bo ja es dona tot per ben fet.

      Ara ja saps el que toca, descompressió i per tant a pedalar!!
      T'esperem el dimecres.

      Elimina