diumenge, 9 de febrer del 2014

Setmana condensada

Aquesta setmana ha estat una mica condensada pel que fa al repartiment de l’activitat. Per motius de feina i viatges no ha estat possible fer la sortida del dimecres, i al estar de viatge no he fet res ni els dilluns ni el dimarts, ni de bike ni de res més.

El dijous necessitava sortir a fer un volt, fart de fer KM en cotxe necessitava fer-ne algun amb la bici, així que al migdia faig la volta de 20km que fem amb en Ricard si disposem de poc temps que puja a la Miquela i que torna per Aiguaviva.
M’exprimeixo tot el que puc i faig el meu millor temps pujant a la Miquela. Val a dir que només he reduït uns pocs segons i l’esforç ha estat molt gran, per tant la forma ha millorat pel que fa a la capacitat d’esforçar-me i donar-ho tot si cal, però el darrer millor temps em va costar molt, molt menys esforç, per tant queda molt de marge de millora.

La propera sortida va ser el dissabte, sortida road amb en Marcos.
Curiosament tots dos havíem mirat rutes per anar cap al mar, així que cap el mar s’ha dit. Agafem direcció a Quart, Llambilles, Cassà, i mentre ens dirigim a Llagostera es punxa la meva roda del darrera. Ens va costar força treure la càmera, ja que cap dels dos dúiem palanques i els pneumàtics de carretera son tant petits que no saps ni com agafar-los. Un cop reparat seguim cap a Llagostera, Tossa de Mar, direcció a St. Feliu ens parem en algun mirador a fer alguna foto. Aquest tram és agradable de fer tot i que no fa excessiu bon dia, però el mar i les vistes de les cales i els penya segats son magnífics.
Vistes de Tossa de Mar
 En tot el tram trobem 3-4 cotxes i un parell de motos, així que tranquil, tranquil. Arriben a Sant Feliu, parada al passeig per fer la foto de rigor i seguim cap a Platja d’Aro, Calonge, coll de la Ganga, La Bisbal, Cruïlles, Sant Sadurní de l’Heura, Santa Pellaia, Cassà, Quart, i Girona.
Calma total a St. Feliu
Durant tota la sortida menys els inicis (fins arribar a Quart) el vent ha estat protagonista. Sempre fent la llauna en més o menys mesura. El millor abans d’arribar a la Bisbal mentre pedalàvem amb vent de cua; molt pitjor la pujada fins a Cruïlles on el vent de cara i la pujada feia força feixuc el pedalar.

La volta al final m’ha donat 131Km i +1600 mts de desnivell ( de fet un cop corregits a l’strava indica +2393, però ho veig poc creïble) El ritme ha estat raonable tota l’estona, amb un final més apretadet per que s’anava fent tard.

Diumenge sortida BTT, fins a Canet passant per els corriols del lateral de Sant Grau, des de Santa Afra fins el Llémena, i pujar a Canet per el dipòsit de l’aigua.
Travessant el Llèmena
Tret d’alguna seria a l’inici de la volta fins que els joves s’han calmat la resta rodant suau. Estic satisfet de les sensacions al pedalar desprès de la pallissa d’ahir, les cames i la resta perfecte, al menys per fer el que hem fet. Avui de celebració hem fet Gastronòmica, que de tant en tant ja va bé
No tot ha de ser pedalar
El resum de la setmana ha estat de 186km i +3.333 metres de desnivell. Sembla que mica en mica les sensacions van essent millors, i això fa molt més agradable pedalar. La propera setmana més pedals, tot i que s’iniciarà amb viatge igual que la passada.