diumenge, 29 de desembre del 2013

Ja hi tornem a ser!


Tot i que costa i molt, ja hi torno a ser, be, al menys ho provo. Les darreres setmanes han estat dures, més del que pensava, ja que a la fi he estat gairebé tres mesos aturat entre una cosa i l’altre. Molt m’ha costat poder finalitzar les sortides amb els companys, que si be miren d’anar a ritmes més suaus (o això diuen) les meves cames no van ni amb motor.

Una sensació estranya la de respirar be i no tenir cames per poder pujar més ràpid, ara ja vaig recuperant una mica millors sensacions, tot i que tinc moments de passar-ho malament, amb un mal de potes potent quan demano una mica d’esforç.

Tot i això aquests dies he anat aprofitant per mirar de posar-me a to, i he fet activitat 6 dies seguits: Cinc d’ells sobre la bici, quatre en muntanya i una en carretera amb un total de 156km i +3000m. El dia numero sis l’he passat fent una pujada als Àngels caminant/corrent (bàsicament a la baixada) fent 16km i +653m. Amb tot plegat he estat 12h i 37 minuts fent algun tipus d’exercici.

Les sensacions milloren dia a dia, tot i que al vespre quedo adormit a qualsevol lloc, imagino que fruit del esforç que em suposa fer les activitats físiques.


Miraré de poder seguir a un bon ritme amb les sortides, sense sobrecarregar i mirant de no forçar el ritme, ja que de moment si no forço el ritme recupero be les cames i sembla que vaig guanyant forma mica a mica.

Imatges d'aquest matí amb en Ricard i en Marcos
Tot borròs ho veig jo !

Baixant prop de la Font de l'Alau per un corriolet entretingut

Sempre al darrera, mirant de no perdre roda

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada